11.12.2013

En stjerne skinner i natt - Siv covrer

Fem måneder er det siden sist jeg lasta opp sang på youtube, så jeg fant ut det var på tide å bryne seg litt på ukulele'en igjen. Det jeg lærte meg i mai, hadde allerede gått i glemmeboka, og sånt kan man ikke ha noe av, vet dere! I fjor sang jeg Dronning Fjellrose fra Blåfjell, også Nordnorsk julesalme. I år er det En stjerne skinner i natt. Jeg mekka forresten andrestemme på denne også, og det er en first på youtube. Er en liten smule nervøs for akkurat det, haha! Håper den gir litt julestemning, heihurra!

24 kommentarer:

  1. Så flink du er;) Vi synger den flerstemt i koret vårt faktisk. Litt vår "egen" versjon. http://www.youtube.com/watch?v=28shtd2kaD4&feature=youtu.be&t=41s

    SvarSlett
  2. Åhh Siiiiv <3 <3 <3 *elskelsk*

    SvarSlett
  3. Fint! Ekte julestemning med lys og alt ser jeg. Ble kjempefint med andrestemme også, du er flink! Nynna med på deler av sangen haha

    SvarSlett
  4. Fineste Siv - du er så flink!

    SvarSlett
  5. Så bra! Det er en av mine favoritt julesanger, og Oslo Gospel Choir gjør en vakker versjon av sangen! Det er en sang man aldri går lei av :)

    SvarSlett
  6. Du er så flink og tøff! :D
    Ukulele er så utrolig kult - du må legge ut fler sanger med den! hihi

    SvarSlett
  7. fra 2.15 = nydelig! også likte jeg hele da, selvfølgelig :D

    SvarSlett
  8. Jeg er sååå glad jeg ikke gikk glipp av dette når denne dagen har vært så kjip! Ingenting gjør meg glad som litt ukulele! Flink var du også! :)

    SvarSlett
  9. Hello! Fiiint! Hadd bliitt ekstra fint om du hadde lagt en overstemme på det siste refrenget! For en skikkelig knall buildup! Denne sangen var favorittjulesangen når keg var liten og jeg ville alltid synge solo på barneskolen! Hahha

    SvarSlett
  10. Når jeg trykte på play så var det første som slo meg.. Så langt hår du har fått, haha!
    Det er meget mulig det var like langt da jeg så deg, i så fall så beklager jeg uoppmerksomheten min. Men fint var det i alle fall! :D

    Åh, julesang <3 En stjerne skinner i natt er uten tvil favorittsangen min når det kommer til julesanger.
    Det var en helt fantastisk nydelig versjon! Likte andrestemmene dine, så de har du ingenting å være nervøse for! :D
    Jeg krysser fingrene for en julesang til! ;)
    (Og så var det så merkelig å høre stemmen din på bokmål, hahah!)

    SvarSlett
  11. Flinke Siv! Jeg kom i julestemning til de grader nå, du er så god <3

    SvarSlett
  12. sv: haha, jeg vet ikke. Har egentlig bare fått for meg at studenter leser og leser, mens jeg er den som alltid henger etter og feirer min egen innsats hver gang jeg blar om til en ny side. Vanskelig å si hva alle gjør.

    SvarSlett
  13. åh akkurat det jeg trengte nå!

    SvarSlett
  14. Åhh, så fiiiiint!

    SvarSlett
  15. Ååå, herlig :-) FIne Siv :-) Snart er det jul, og vi kommer i julestemning vettu :-) Koselig :-) Er du ferdig til jul,med det du har planlagt? :-) Tar du det med ro eller stresser du ? Snart fri fra skole og jobb hvertfall :-) JESS!! :-)

    SvarSlett
  16. Så reint og fint du synger - skulle ønske eg hadde ei slik sangstemme!!! Flinka ;)))
    God søndag til deg!

    SvarSlett
  17. Så fint :D Kjenner på julestemningen nå!

    SvarSlett
  18. Stemning!! Min favoritt julesang. Flinkeste Siv

    SvarSlett
  19. Din sang varmer mitt hjerte <3

    SvarSlett
  20. !!! Så helt fantastisk nydelig! <3

    SvarSlett
  21. Å Siv! Dette er favorittsangen min i jula. Nydelig sunget!! :o <3

    SvarSlett
  22. Flinke deg! Selv om jeg først nå får hørt, siden det først nå er vi har fått nettet tilbake og jula nesten er over... Så fikk jeg allikevel julestemning :))

    SvarSlett