27.11.2013

Washington DC volume 1

Har ikke så mye mer å si, jeg. Enjoy!

16 kommentarer:

  1. Jepp, jeg har fortsatt lyst til å dra dit - awesome!

    SvarSlett
  2. Veldig fin video :) Ser ut som en fin tur, heldig dere :)

    SvarSlett
  3. AWESOME!

    Eeeelsker stegene foran Lincoln Memorial. Føler man har hele verden foran seg når man sitter der xD

    Og forresten, hvilket flyselskap reiste dere med? Råkult å kunne chatte med de rundt seg xD

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi reiste med Virgin både til og fra DC, hihihihi, ganske greit egentlig ;)

      Slett
  4. KULT!

    Det så ut til å være en lang flytur og litt opp-og-ned humør på noen av deltagerne, men det karakteriserer vel en slitsom og givende reise! :D Det må virkelig være awesome å se så mange ting som man har sett via skjermer hele livet - PÅ ORDENTLIG! jeg vil også en gang. Du må forresten gjerne bli min reise-buddy en gang i fremtiden, haha :) Tror det hadde vært bra :D

    SvarSlett
  5. Så gøy :D Jeg kjenner meg igjen! Bortsett fra at jeg ikke har vært på det museet, det så veldig kult ut :)

    SvarSlett
  6. Åååh, jeg vil også til DC!

    Blitt bestis med Obama du da... Ikke misunnelig. I det hele tatt!

    Akk.. Jaja.. Jeg får nøye meg med å leve ut den eventyrlystne versjonen av meg - via deg inntil videre! ;)
    Jeg gleder meg til neste video! :D

    SvarSlett
  7. Jeg var på fest for noen uker siden og en snakket om sine edlere deler og sa "It’s Not the Size of the Boat, but the Motion of the Ocean". I ettertid minner det meg litt om deg på grunn av bloggnavnet, hehehehehe.

    SvarSlett
  8. Lite visste helle at det var det samme uttrykket som ga navn til mcfly sitt album, og at det helt sikkert var derfra siv hentet inspirasjon fra! (Håper jeg da, hvis ikke driter heg meg kraftig ut)

    Hahaga! Morsom tur!! Digger ida, hvis det var det hun het! Artig!

    SvarSlett
    Svar
    1. Riktig, riktig, uuuje! (Altså, riktig om både bloggnavn og jentenavn, wii!)

      Slett
  9. Mammamia, dette så supersupergøy ut!!

    SvarSlett
  10. Ser ut som dere har hatt det kjempegøy! :D

    SvarSlett
  11. Likte videoen, virker som du hadde ein fin tur :D

    SvarSlett
  12. Moroklumper asså! Hvilket fly dro dere med? :3 Det så ut som en utrolig god og morsom reise! Savner statene akkurat nå :(

    SvarSlett
  13. Så heldig du er som har fått oppleve så mye kjekt!

    SvarSlett