07.11.2013

Til Amerika

Jeg er snaaart på reisefot, på tur til Washington DC. Vi skal innom to hovedstader før vi er framme, men lørdag er min første dag i mulighetenes land. Enda jeg skal på langreise, så starta jeg ikke å pakke før i går. Og det er kreisi for meg å være. Først får vi et par dager på å bli kjent med byen, også skal vi være to dager på konferanse med alle de store gutta. Det er en internasjonal konferanse om cyber-stuff og teknologi og sånt! Jeg gleder meg, jeg!

Lincoln Memorial at Dusk

A Washington DC Landscape

Whitehurst Freeway, Georgetown, Washington, DC

// Bildene er linket

26 kommentarer:

  1. Åååh, det der blir så GØY!
    Jeg skulle nesten til å si at vi måtte vinke til hverandre, om vi traff hverandre der langt oppi skyene.. Men du drar en dag før meg, så det blir vanskelig ;D

    Gleder meg til å se masse bilder!
    Goooood tuuuuur! :D <3

    SvarSlett
  2. åååå, heldige du!! God tur!!!

    SvarSlett
  3. Det høres veldig gøy ut, det blir nok morsomt :) Ha en fin tur, kos dere :)

    SvarSlett
  4. Om du har plass i kofferten blir jeg gjerne med - har veldig lyst til å reise til Washington DC! Høhø.
    Ønsker deg god tur og håper du får oppleve masse spennende :-)

    SvarSlett
  5. ÅHHH heldig :( vil og ut å reise

    SvarSlett
  6. håper det blir helt kraisi bra! :D

    SvarSlett
  7. Veldig spennende! Håper du får en kjempefin tur! :D

    SvarSlett
  8. GOD TUR !! Kos deg max fina <3

    SvarSlett
  9. heldig, kos deg sykt mye!!

    SvarSlett
  10. Kult! Åeh, jeg vil også se Amerika og USA en gang! Kos deg, jeg gleder meg til å høre om dette! :D

    SvarSlett
  11. God tur, og kos deg kjempemasse! :D

    SvarSlett
  12. Omg heldig jeg er så sjalu okei

    SvarSlett
  13. Du er vel kanskje reist allerede nå :-) ? Kose deg masse :-) Det blir nok kjempespennende med alt du skal være med på :-) HÅper vi får høre litt underveis :-)

    SvarSlett
  14. Så gøy, masse god tur! Gleder meg til å høre om turen når du kommer hjem eller underveis :)

    SvarSlett
  15. Å, så kjekt Siv!! Kos deg masse masse på tur til Statene!! ;)

    SvarSlett
  16. Jeg missunner deg! "Big Time"... Kos deg kjempe masse i Wasington DC!

    SvarSlett
  17. Fælt så mye du skulle reise for tiden ;) Heldig er du, og konferansen hørtes superspennende ut! Du må fortelle mer om den når du kan :)

    SvarSlett
  18. Næmmen! Dæven som du reiser for tida! Jeg blir rent misunnelig! Du må fortelle masse om USA!!!

    SvarSlett
  19. Kuuult! har alltid hatt lyst til å dra til USA, jeg er ikke akkurat den mest reisegale personen, men akkurat USA, dit vil jeg. Kos deg masse!

    SvarSlett
  20. Så utrolig spennende!! :D Kos deg masse!!

    SvarSlett
  21. Håper du koser deg masse <3

    SvarSlett
  22. Jeg sa jo at du kom til å dra steder! Altså oppnå noe stort i fremtiden, tror dette bare er begynnelsen. Og du er vel opptatt der ennå siden det har vært så stille på bloggfronten, eller?

    SvarSlett
  23. Så gøy :) håper du har hatt det helt topp!!

    SvarSlett
  24. HERLICH! Du får storkose deg der over dammen! DC is beautifuuuul ;)

    SvarSlett
  25. virker ikke som om du gjør noe annet enn å reise, hahaha! Håper på å dra til USA til neste høst, jeg... fingers crossed!

    SvarSlett