29.09.2013

Vinterferie-meetup

Folkens, jeg fikk, for noen uker siden, verdens kuleste idé! Lang historie (ganske kort), så har jeg lyst til å reise overalt, men jeg har ganske korte ferier, også sparer jeg til jeg skal studere neste høst (NTNU, Trondheim, hinthint). Så, jeg tenkte: hvorfor ikke ta en trip til hovedstaden og møte opp med dere??

Thumb up in Hobbiton

Jeg aner jo ikke om dere har planer og sånt, men om jeg skal rekke dere før dere planlegger noe, så må det jo være nå! Vinterferien min er 22. februar til 2. mars. Tenker kanskje mellom den tjuefemte og den første. Noen av dere bor jo der nede, også tenkte jeg at kanskje flere ville joine meg på å reise nedover. Dette er bare en vill tanke som jeg hadde lyst til å lufte. Det hadde jo vært så himla rått!! Kommentarfeltet er klar til dyst, gogogo!

Ps. gjett hvor bildet er fra, hihi

26 kommentarer:

  1. Kult at du skal begynne på NTNU! Hva skal du studere? :) Tror ikke jeg har vinterferie, jeg...

    SvarSlett
  2. Møter deg mer enn gjerne i hovedstaden! :)

    SvarSlett
  3. Hadde vært kjempemorsomt! Jeg trooor jeg skal til USA til neste sommer så da må jeg dra til hovedstaden å søke visum uansett, så hadde jo vært kult å få timet det.

    SvarSlett
  4. Gratulera så mye ;D Ka ska du studera?

    / Tusen tusen takk Siv <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Har tenkt å gå sivilingeniør, hihi!

      Slett
  5. Ser hobbiton sånn ut nå? Det var bare fundamenter når jeg var der, men det var før de begynte å spille inn hobitten da, hehe. kult bilde!

    jeg er i oslo og møter deg gjerne vettu :)

    SvarSlett
  6. WUHU! Eg bur jo eit stykke frå Oslo, men me har jo HYTTE 20 min utanfor som eg reknar med me skal vere på i vinterferien uansett, GJETT OM EG VIL MØTE DEG DÅ!!

    SvarSlett
  7. Hobbit!! OOoh, tøft!! :) Skulle ønske eg også kunne reise dit.. Ein gong :)
    God tur til Oslo! Blir eit stykke her i frå dessverre..

    SvarSlett
  8. ja! Aner ikke hvor det er..kanskje i New Zealand?

    SvarSlett
  9. Ta ett lite stopp i bodø pliiis :D

    SvarSlett
  10. Jeg bor jo her nede, så det hadde vært superflott!

    SvarSlett
  11. God ide! Jeg får glede meg til du kommer til Trondheim da :-)

    SvarSlett
  12. For en god idé! Jeg vil gjerne møte deg! : )

    SvarSlett
  13. oooou for en morsom tanke og ide, hadde egentlig vært veldig moro :-D
    Hmmm.. er det fra hobbiten eller noe? Australia om jeg ikke tar feil?! :-) Haha, morsomt bilde uansett :D

    SvarSlett
  14. Kom kom, jeg skal vise deg noen fine kafeer :D

    SvarSlett
  15. Jeg er jo her til vanlig, og hvis jeg er her da, vil jeg GJERNE møte deg :-) Og veldig ofte er jeg hjemme :-) Høres hvertfall ut som en flott ide vi må prøve å få til :-) Jeg må bare si det igjen: Du har verdens kuleste hårfarge <3

    SvarSlett
  16. JEG ER MED!! (Hvis jeg ikke har vinterferie selv, da, men tror ikke det, Østlandet og Trøndelag-Nord-Norge har aldri ferie samtidig) Hadde vært så koselig å møte deg! Bor jo på Lillehammer nå, så er bare en svipptur inn med toget, hurra!

    _____
    Huff, føler jeg har vært SÅ lat med å både svare på kommentarer og kommentere andre blogger i det siste. Men vær du sikker; jeg leser det du skriver, altså!! Tenkte jeg kunne skrive en slags oppsummerings-svare-på-kommentarer-kommetar...eh ja.

    SKUFFET OVER FILMATISERINGEN AV MANNEN SOM ELSKET YNGVE?!!! WHAT...THE......FU....????? Jeg elsk-elsk-elsker den filmen, åhhhhhhg <3 Musikken, skuespillerne, manuset, det er jo fantastisk! Vel, morsomt med andre meninger, hihi.

    Åh, hvis du skal til Roma neste år, må...du...bare...GLEDE....deg! Den byen er ikke annet enn eventyrlig.

    Hihi, ja, ikke sant! Fin sommersang, det <3 Har du forresten noen andre sangtips? Duuuu!!? Kan du ikke lage et musikkinnlegg hvor du skriver om favorittmusikken din og sånt? (Ja, da snakker jeg om andre enn McFly altså, hehehhehe *flire*)

    Du har lest hele Ringenes Herre-triologien, du ja? Herremin, klarte 30 sider, jeg, og da var jeg ikke en gang ferdig med forordet, yeah. MEN jeg skal prøve igjen, lover!!

    Ellers....ååaaw, tuuusen takk for alle fine ord, det varmer sånn!! Du aner ikke hvor lykkelig jeg er når jeg kan åpne kommentar-boksen og se så mye inspirerende og flott fra mennesker som deg <3 MAKE MY DAY!! Åh.. <3 Håper alt er bra med deg, stooor klem ;-*

    SvarSlett
  17. Ang DC... Jeg reiste mye rundt gjennom flere stater, men vi var i Six Flags og så dro vi inn til Washington og spiste og gik opp til Det Hvite Hus. (Som er et must.)

    SvarSlett
  18. Yayayayay til NTNU!
    Det blir så KOS!

    Ahhh, det hadde jo vært skikkelig kult! Det er bare så synd at det er litt vanskelig å planlegge så langt frem i tid..
    Jeg skal fortsette å watch this space, gleder meg til å se hva det blir til! :D

    ...og om ikke annet så sees vi jo til neste sommer/høst? ;D
    Jeg skal lage popcorn til du kommer!

    SvarSlett
  19. Hvis jeg ikke er superopptatt med bacheloroppgave, så blir jeg gjerne med på å møtes i vinterferien (selv om jeg sikkert ikke har vinterferie, men tid har jeg alltids!) :)

    SvarSlett
  20. Hinthint? :P Jeg er veldig usikker på hva jeg har råd til fremover, er ikke akkurat på nav.. Spare, spare ei stund når man vil ha noe for tida ja! Har sånn halvveis lovet ei venninne Oslotur når hun er ferdig med å amme og

    SvarSlett
  21. Strålende idé. Dumt å bo i Bergen og ikke ha vinterferie :(

    SvarSlett
  22. ÅÅH det fikk jeg UTROLIG lyst til..nå må jeg sjekke planer altså!

    SvarSlett
  23. Ohh, for et sykt stilig bilde :D tihi! Befinner meg nok ikke i hovedstaden rundt det tidspunktet, men på NTNU til neste år- selvfølgelig :D

    Du tenker jo Gløs og jeg blir kanskje overflyttet dit neste år om alt går fint! Tenker å ta kjemi som andrefag, men er litt komplisert når skolen ikke har lagt opp til at det finnes enkelte elever som vil ha så ulike fag som sosiologi og kjemi. Garrr!! :)

    SvarSlett