03.08.2013

Hjem, kjære hjem

Hallais folkens! Long time, no see! Tenk, det er 34 dager siden jeg har besøkt min egen blogg - det er uvanlig for meg å være. Tusen takk for kommentarer og mail og fine ord - det er rimelig fint å vite at dere har tenkt litt på meg, selv om jeg har vært fraværende (og på den andre siden av verden.)

Siv in Australia

Jeg har tatt tusenvis  av bilder (bokstavelig), og filma så mye som overhode mulig. Nå er det bare for meg å finne tid mellom all jobbinga: både på turistinformasjon på dagtid, og campingplass på ettermiddagstid. Jeg gleder meg sånn til å vise dere alle tingene vi har opplevd! Australia, New Zealand, Singapore... mange opplevelser og historier.

Norskgrammatikken min kommer seg nok etterhvert, så ignorer dårlig morsmål for denne gang. En måned med engelsk (og nå også på jobb) påvirker tankesettet en liten smule. For å avslutte dagens innlegg: Det var en himla craziiiii-fantastisk tur! Collagen får være teaser mens jeg samler meg til flere innlegg (og videoer!) Watch this space!

28 kommentarer:

  1. Ååå, for ein herleg collage, gler meg til meir!

    SvarSlett
  2. Jeg ser du er kommet hjem og gleder meg til å høre masse hvordan turen har vært, vi får vel se de 1000 bildene etterhvert :-) Og så VET jeg du har besøk i postkassen, hvis hun ikke har blitt borte underveis?? :-D Velkommen hjem :-)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å høre mer, og kasnkje se flere klassiske kengurubilder? :)

    SvarSlett
  4. Ik! Så utrolig fine bilder! :) Gleder meg til å se/lese mer om turen din!

    SvarSlett
  5. Hihihi hurra! Du er super-duper fotogen da! Håper på rolige stunder på jobbene, så det kommer noen småe dryss nå og da ;)

    SvarSlett
  6. Ååååå, gleder meg til å se blider fra turen din!
    Godt å ha deg tilbake :-)

    SvarSlett
  7. Spennende å få se mer av reisen :) Må ha vært fantastisk!

    SvarSlett
  8. Så spennende! Gledes til å se mer! :D

    SvarSlett

  9. Så kjekt å høre at du har kost deg masse i ferien din! :)

    Ja, når man har vært borte så lenge er det nok ekstra godt å komme hjem igjen til alt det kjære gamle vandte! :) Veldig kjekt å komme seg litt vekk fra rutiner og kjas og mas, men samtidig utrolig deilig å komme hjem igjen etter opplevelsesrike turer hvor man er helt mettet på inntrykk! :)

    Gleder meg til å se flere bilder fra turen din! :)

    SvarSlett
  10. Åhhh, Australia, New Zealand og Singapore!! Jeg har så syyyykt lyst til å reise dit! (selv om jeg har vært i Singapore to ganger før)

    SvarSlett
  11. Gleder meg til å lese og oppleve med deg :D

    SvarSlett
  12. HERLIG å ha deg tilbake Siv, og ikke minst høre at du har hatt det amazing på tur ! Gleder meg til å høre mer om den :-D

    SvarSlett
  13. Hæh! koselig at du er tilbake. Har lurt på når du skulle dukke opp! Gleder meg til å se masse bilder fra turen din og videoer, tipper du har hatt det flott!
    Digge bukser btw!

    SvarSlett
  14. Heihei.

    Velkommen tilbake til gamlelandet.

    Glad for at du har hatt ein kjempefin tur, det ser sånn ut på bileta.
    Gler meg til å lese om det du har opplevd :D

    SvarSlett
  15. Jeg må si du ser ganske fornøyd ut på de bildene. Nå gleder jeg meg til bilder og film! :D

    SvarSlett
  16. Gøy! Gleder meg en hel haug til å se mer fra ferien din! :D

    SvarSlett
  17. Åååh, gleeeeeeder meg til å se ! :D

    SvarSlett
  18. Hurra! Det blir kjekt å sjå :D

    SvarSlett
  19. Så morsomt! Gleder meg til å høre hvordan du har hatt det!:)

    SvarSlett
  20. Herlig, gleder meg veldig til å høre all about it Siv! Kan tro det har vært heeeeeeelt fantastisk!

    SvarSlett
  21. åååh, det høres så gøy ut :D Selv om jeg har sagt at jeg ALDRI skal til australia da, på grunn av alle de eeeeeekle edderkoppene....

    SvarSlett
  22. wow, så herlig. Gleder meg til å lese mer, og se mer av dette!

    SvarSlett
  23. Søta! Velkommen tilbake :) Gleder meg til å høre mer og se flere bilder!

    SvarSlett
  24. Velkommen tilbake :) Fine bilder av deg :)

    SvarSlett
  25. Så utrolig søt kengeru!! Ser ut som om du har hatt en kjempefin tur :)

    SvarSlett
  26. awww, flott å ha deg tilbake igjen du :D Superheldig som har fått oppleve så mye, og du har jo møtt en kenguru! omg :D
    xx Siri

    SvarSlett
  27. ÅÅÅh bare fra collagen ser det så sinnsykt fint ut! Heldig du som har vært på en slik reise!

    SvarSlett