25.09.2011

Telttur, del 2

TELTTUR5

TELTTUR6

TELTTUR7

TELTTUR8

TELTTUR9

TELTTUR12

Etter ei blafrende natt, noen kalde kropper og lite søvn, måtte vi opp til solskinn, uteaktiviteter og mer vind. Vi ble joina av en hel del folk som ikke overnatta, og den første aktiviteten var naturfag. Da lette vi etter smådyr i vannet, busker og andre vekster og skrev ned alt vi fant. Økologi, vet dere. Etter det fikk vinnerlaget fra dagen før padle kajakk, mens taperlaget måtte ta ned lavvoen! Fair! Padling med våtdrakt er noe for seg selv. Det er mye varmere enn å padle med tørrdrakt, om man faller i vannet eller ikke. Taperlaget fikk også padle, slapp av. Etter at jeg hadde vunnet padlekonkurransen, da. Så da fikk taperlaget padle litt, også fikk vinnerlaget spille diverse aktiviteter i sanden. Frisbeegolf. Dere kan tro jeg gjorde det bra, jeg som aldri har tatt i en frisbee før. (Så bra at jeg ikke husker hvor mange forsøk jeg brukte. Kremt.) Også fotball. Men jeg satt heller ved bålet og spiste kjeks. Artig, det var stikkordet på turen, det var alle enige om. Jeg håper iallfall det blir flere sånne turer!

Flere som har gjort lignende aktiviteter?

Siv

xxx

26 kommentarer:

  1. Fine bilder! Så koselig med telttur :) Det er virkelig lenge siden jeg har vært på...

    SvarSlett
  2. Så kos! Og så fint vær! Så herlig ut :) nå fikk jeg faktisk litt lyst til å dra på teltur, selvom det ikke er helt min greie :p

    SvarSlett
  3. finfine bilder, telttur e kjekt, så lenge ein ikje våkne i altfor mye varme og føle at ein kveles der inne, hehhe ;)

    / tusen tusen takk ;)

    SvarSlett
  4. så gøy :D
    ja, vi drev sånn lignede da jeg var i leirskole med mitt gamle klasse :)

    SvarSlett
  5. Det så skikkelig koselig ut! Det er ingenting galt med telttur, hih.

    SvarSlett
  6. Høres ut som en fin tur! Jeg elsker telttur, spesielt når det er fint vær :)

    SvarSlett
  7. Nei, men padling ser kult ut!

    SvarSlett
  8. Det virker gøy, men det var nok herleg å komme tilbake til sin eigen seng?

    Sv: Så bra at du vil spille det :)
    Tusen hjarteleg takk :D

    SvarSlett
  9. Fiine bilder:) har aldri prøvd frisbeegolf før.

    SV;Taaakk:) hehe. vært en kjempe koselig feiring,mye skravling,gaver,kaker og mye annet:)

    SvarSlett
  10. Det så skikkelig gøy ut da! Jeg har alltid hatt så lyst til å prøve å padle :D

    SvarSlett
  11. Ser gøy ut, høres koselig ut:)

    SvarSlett
  12. gratulerer med seier! hihiih. hadde jeg padlet kajakk er jeg sikker på at jeg hadde gått rundt før jeg hadde kommet meg ordentlig ut i vannet. balanse :):):):)

    SvarSlett
  13. Så koselig :) Kjempe fine bilder <3

    SV: Ta turen innom, Siv :) En veldig fin blogg <3

    SvarSlett
  14. åh, gøøy! jeg har aldri prøvd å padle i kajakk faktisk, men jeg har veldig lyst til å prøve en gang! det virker veldig gøy, og en fin måte å se naturen på :) jeg har bare padla en del i kano, jeg! er ganske gøy det og da :D
    og frisbee er også morsomt! jeg har aldri spilt frisbeegolf før, men jeg pleide å spille noe som het ultimate frisbee, som er et lagspill med frisbee. det er kanskje det gøyeste lagspillet jeg vet om :D

    og så vil jeg si takk. takk for at du skriver så fine innlegg. takk for at du alltid kommenterer hos meg. takk for at du også kommenterer fine kommentarer, som viser at du har lest og at du bryr deg. jeg vil at du skal vite at jeg setter veldig stor pris på det!

    SvarSlett
  15. sv: ja, det blir fort mye pc! og til tider blir det faktisk kjedelig å sitte på facebook hele dagen!

    SvarSlett
  16. Så koselig :)
    Minde meg om leirskolen jeg var på i sjuende ;D

    SvarSlett
  17. Kajakkpadling er jo knallgøy :D

    SvarSlett
  18. Åh, det så kjempegøy ut, selv om jeg har angst for å sove i telt:-p Har aldri overnatta i et,bare i en stor lavvo da vi var på leirskole tilbake på barneskolen. Men blir fine minner av slike turer altså!:-)

    SvarSlett
  19. Å, så kosleg det er med telttur! Likar bildene og :D

    SvarSlett
  20. så gøy :D fine bilder! likte veldig godt da med kajakkane :)

    SvarSlett
  21. sv; hehe, ja da kan du sei! :)
    blir litt trongt men men :D
    er ein sovesofa, så eg har jo gjesteseng no eg og, men trur ikkje den er sånn kjempegod å sova på :p hehe
    men greit å ha ein plass ein kan sitta :-) kjekkare å ha besøk og sånn då :)

    SvarSlett
  22. Sååå gøy!! For noen nydelige bilder!!! Elsker naturbilder :) :)

    SvarSlett
  23. vi va på telttur førr ikkje lenge sia med heile 10ende trinne. kjempeartig, men utruuulig kaldt! :p

    SvarSlett
  24. Så mange fine bilder! :-) har aldri vært på telttur jeg :-P

    SvarSlett
  25. Det ser koselig ut! Selv om jeg ikke er telttypen.. hehehe

    sv: det går helt fint! Fint at du spør :) forresten, så du at Ida svarte på spørsmålet ditt ang hvem som var i den musikkvideoen?

    SvarSlett
  26. Jeg må si jeg er skeptisk til padling. Det ser veldig gøy ut, men jeg tror jeg hadde faila ganske greit på det gitt! :P

    Så bra at dere hadde en super tur da! Ikke noe bedre enn et ønske om gjentakelse :D

    SvarSlett