12.04.2011

Bart

Jeg fikk meg bart i dag. Åh, jeg elsker å kle meg ut og å gi meg ut for å være noen andre. Også på skolen da. Hvert år har jeg funnet på noe sprell, og denne gangen var det direktør jeg skulle være. Drama i norsken vet dere. I like it!





















Dere skulle sett den. Barten altså. Jeg ble fortalt at jeg liknet på noen, men ingen visste hvem. Charlie Chaplin sa noen. Til slutt sa Daniel i klassen at jeg likner på en i Postman Pat. Bonden, vet dere? Tykke øyenbryn, bart og kinnskjegg. Har enda ikke fjerna det. Det eneste dumme er at jeg gnir det ut over alt. Har hvitt på meg i dag, så der er jeg ekstra heldig!

Så da kom jeg på noen bartevitser i dag da. Litt morsom må man jo være! Bartig, vet dere. Sist var jeg løve. Da hadde jeg tupert opp alt håret, også hadde jeg en hale. Men de fleste syntes den liknet på noe annet... I åttende kledde jeg meg ut i helt snåle plagg, og det var værre enn min dagligdagse klesstil. Det var forresten en helt vanlig skoledag. Men vi bartes i neste innlegg ;)

Hvem andre liker å kle seg ut?

Siv
xxx

15 kommentarer:

  1. Jeeeg :D Hihi.. Jeg har jo spilt teater i mangemange år når jeg var yngre så ;D

    SvarSlett
  2. Liker egentlig ikke å kle mæ ut :P
    Nydeli med bart og greier xD

    SvarSlett
  3. Hehe og kle seg ut er morsomt!

    Sv: Hun er datteren til Mick Jagger faktisk:)

    SvarSlett
  4. heh emorro! eeelsker å kle meg ut! :D:D


    sv; tusen takk for kommentar på bloggen min ^^

    SvarSlett
  5. haha, du sku jo lagt ut bilde av dæ med bart 8D

    Hm, kan være artig å kle sæ ut, ja, hvis fleire gjør det da! Vil ikke være den einaste, hehe x) va artig i bursdagen til Lotte:D

    SvarSlett
  6. Så morsomt:)
    SV;:) så bra! doooo it!

    SvarSlett
  7. Hatet det før, nå varierer jeg mellom å synes det er slitsomt og veldig gøy. Egentlig heller jeg litt mot den siste.

    Bart<3 Elsker bart. Har bart på russebuksa vettu, og så bartekoppen min <3 <3 <3 hjerte over bart asss

    SvarSlett
  8. Ja, æ må sei du så virkelig nydelig ut i dag :) øyenbrynene var spesielt fascinerende xD hihi!

    SvarSlett
  9. Jeg er ikke så veldig glad i å kle meg ut, tror jeg var mer glad i det som barn:) Da elsket jeg teater og hver gang vi skulle ha prosjekt eller et eller annet på skolen prøvde jeg å snike inn noe teater og skuespill. Så ble jeg eldre og mer redd for slike ting he he xP

    SvarSlett
  10. Vil du bli skuespiller med meg?^^

    For det gjør jeg og---

    SvarSlett
  11. Eg likar, eg likar! Er sørgeleg at eg ikkje har anledning til å gjere det oftare. Kanskje eg berre skulle ta ein vanleg skuledag og dukke opp med bart? Høyres så gøy ut :)

    SvarSlett
  12. SV: Tusen takk søteste Siv <3

    SvarSlett
  13. Hahaha, morsomt! Kanskje du skal prøve deg som skuespiller? :) Er egentlig ikke superglad i å kle meg ut, altså syntes det er gøy, men ikke noe sånt veldig spesielt på en måte. Hehe. Men bra andre gleder seg over det! :D

    SvarSlett
  14. Haha, så morsomt! Det er kjempegøy å kle seg ut! :D

    // Tusen takk! Vannbildene er en del av prosjektet, ja! :)

    SvarSlett
  15. Hehe, "bartig" :D Du har så mange gøyale ord du Siv!

    Alltid gøy å kle seg ut! Greit å hoppe ut av sitt eget skinn av og til ;)

    SV: Hahaha, jada Deilig AS er en restaurant nedi midtbyen :P Men de har SUPERGOD mat da, så det veier opp for det sære navnet xD

    SvarSlett