10.02.2011

Gruelig irritert

Jeg går konstant og irriterer meg over det samme irritasjonsmomentet.
Temaet kan jeg diskutere til jeg faller død om.
Det irriterer meg så grenseløst, og jeg kjenner praktisk talt blodet boble i årene.
























Dette har blitt et vanlig yttrykk i mitt fjes...


Dere husker innlegget "Å grave sin egen grav"? Vel, jeg kan ikke si personen har gjort noe stort bedre inntrykk gjennom månedene. Det har ikke blitt noe bedre med tida.
Å snakke om personen går liksom aldri av moten, og jeg kan aldri gjenta meg selv ofte nok.
De fleste vennene mine kan jeg snakke med om sånt, selv om noen begynner å bli litt lei av det konstante maset. Ikke at det hjelper stort på å få personen til å åpne øynene uansett...
Gir alle andre skylda, tåler ikke nag enda så mye personen ytrer. Om noen hadde turt å fortelle hvor få som faktisk liker den, ville kanskje pipa fått en annen lyd... Mon tro...?
Men nå må ikke dere tro jeg er noen menneskehater! Jeg misliker bare en (til fem) personer.
Ikke inkludert terrorister. Heller ikke diktatorer. Eller massemordere...

Føler du intens irritasjon til enkeltpersoner?

Siv
xxx

8 kommentarer:

  1. - å ja, det får meg til å klikke totalt!!!

    SvarSlett
  2. Ja det er visse mennesker jeg ikke tåler tryne på og har lyst til å skrike til he he. Jeg gjør det aldri åpenlyst til personen, men inni meg raser sinne og irritasjon:)

    SvarSlett
  3. Men nå er det heldigvis ikke ofte jeg møter slike mennesker jeg føler sånt for:)

    SvarSlett
  4. Haha! JA! Det gjør jeg. Til de grader :P hehe..

    SvarSlett
  5. Hm, ja.. Uheldigvis så føle æ det åsså nån ganga.. menmeen :)

    SvarSlett
  6. Er ganske overbevist om at alle har den éne idiotiske personen i livet sitt, som skulle ha vært sendt på boot-camp (?) eller noe.

    Enkelte mennesker trenger en skikkelig wake-up call!

    xxx

    SvarSlett
  7. uff ja. Tror nok alle har noen sånne idiotiske folk man omgås med x)

    SvarSlett