03.12.2010

Adventsserier

Dere, Jul På Månetoppen er bra og sånt, men en ny serie hadde da vært bedre?
Skru på Tv'en klokka 19, og tune inn NRK3.
Pakten er skikkelig spennende!














Malte og nissen Lyda fra dramaserien "Pakten".


Vi satt hele familien samla foran TV'en onsdags kveld.
De sendte hele to episoder av Pakten, og etter det så vi første episode av The Julekalender.
I dag derimot skal jeg se episode 3 som lillesøster så i går.
Har noen av dere sett Jul i Valhall? [Gikk på TV2 i fjord eller året før. Edit; 2006]
Denne serien minner på en måte om den. Fargene slekter på hverandre.

Vet du hvorfor menn er så slappe i jula?
-Staken står i vinduet, nøttene er knekt, og bjellene henger på treet!



Ser du noen adventsserie i år?
Hvilken?


Siv

xxx

8 kommentarer:

  1. Jeg så Jul i Valhall da den gikk, elsket den serien:) Kanskje jeg skal sjekke ut den serien:) Jeg har kun sett på Den unge Fleksnes på TvNorge,for jeg ville se noe nytt, noe annet enn jul på månetoppen:)

    SvarSlett
  2. æ e så sjeldent heime om ettermiddagan :o men æ føll me på månetoppen når æ har tia. Synes det e så koselig! Brukte å se på det når æ va mindre ^^

    Pakten hørtes artig ut, men æ trur æ har nok med å følge med på en serie. Hehe. Æ e ikke akkurat nåkka TV-menneske :p

    og haha - genial vits! xD

    SvarSlett
  3. sv: hehe takk Siv!
    Syns den er koselig jeg og, men selv ikke den klarer å få meg i julestemning atm :P

    Ser ikke på noen juleserier jeg gitt. skulle ønske de kunne sende amalies jul igjen snart. Det er den beste serien syns jeg! :D

    SvarSlett
  4. Elske månetoppen. Syns det e så kosli! :D :b

    SvarSlett
  5. Jeg så litt på Jul i Valhall når det gikk ja, utrolig spennende! :) Månetoppen er jo utrolig koselig også. Liker best de "gamle" klassikerne, det er de jeg får julestemning av! :)

    Og The Julekalender er jo direkte genial. Haha. :)

    SvarSlett
  6. Har egentlig aldri brydd meg så mye om juleseriene, men må kanskje ta en titt på pakten ;)
    Genial vits, foresn xD

    SvarSlett
  7. Har faktisk litt lyst til å begynne å se på Jul På Månetoppen.. Bare fordi det er så utrolig mange år siden sist jeg så den..

    Og fordi at det er tradisjon å ha en julekalender å følge med på.. (Fordi jeg skulle "bare se to episoder" av The Julekalender på torsdag - endte opp med å se 12. Da er liksom vitsen borte :P)

    x

    SvarSlett