03.10.2010

'Hjemmelaget' høy!

I fjor solgte vi høy, og lillesøster bestemte seg for å ordne høy mens jeg var i Skottland.
Nå har det tørket i UKER, og vi fikk endelig pakket litt av det.
Så er det på'an med salg!






















Det blir nok en del pakking i framtida...
























Lillesøster pakker for harde livet!


Jeg måtte kjøpe vedsekker for noen uker siden, og lillesøster har lagt mange timer arbeid inn i å snu høyet for å få det tørt.
Det er vel 5-6 kilo i hver vedsekk, så vi har bestemt oss for å ta 80 kroner sekken.
Nå håper vi bare det finnes folk som trenger høy i vinter, så vi ikke blir stuck med alt selv.
Noen av sekkene må vi jo beholde selv, though, ettersom kaninen vår trenger noen i året!
Jeg har da noen beviser på arbeidet i dag. Neglebåndene mine er sprukket og blodig...

Noen gang gjort noe liknende?
Du trenger ikke høy til smågnagere? ;)

Siv
xxx

PS. Drittsøringer som ødela ALLE eiendelene til Nord på Robinsonekspedisjonen.

3 kommentarer:

  1. Wow! Jeg er imponert:D Men tror jeg hadde klødd meg i hjel etter en sånn arbeidsøkt, høy har en tendens til å stikke seg inn overalt..

    SvarSlett
  2. Kult, nei faktisk ikke :D
    vet det! synes så synd på dem..

    SvarSlett
  3. ja hørte tina sa at dere skulle gjøre det på søndagen :)
    ja de jævla søringan assa :P

    SvarSlett