25.09.2010

Sauleting

Det er flere år siden jeg har så mye som tenkt på å være med på saueleting.
Mye gåing under busker, og våte klær...
Men i dag hjalp jeg da til, litt i det minste!






















Dette var utsikta mi i en times tid.


Det var ikke så værst.
Vi ropte for full hals, klappet og sang.
Det gikk i Justin Bieber (Baby), McFly (Party girl) og Shakira (Waka Waka).
Ikke én eneste sau turte hoppe inn i granskauen!
Og selv om det regnet ble jeg ikke så våt. "Det finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær!"
Mye mat ble det også etterpå, for som de så fint sier det: "det blir ikke noe slanking av sausanking."


























Har du noen gang vært med på ei saueleting?

Siv
xxx

5 kommentarer:

  1. hehe . nja jeg har vorre på saueleiting men jeg vet ike om det jels jeg gjorde ikke noe .P xP

    SvarSlett
  2. hihi ja, men det er lenge siden ; o så litt koselig ut :3

    SvarSlett
  3. Saueleting har jeg aldri hvert med på nei :P Ikke noe som frister å gjøre heller haha x)

    SvarSlett
  4. Hehe, det har jeg faktisk!
    Vi satt tilogmed i hengeren sammen med sauene etterpå... Noe som var.. interessant xD

    xxx

    SvarSlett
  5. hvor mange komentarer har du egentlig `? :*
    koemnter gjærne tilbake :

    :P

    SvarSlett