21.09.2010

Bibliotekbesøk

Biblioteket har herved hatt et besøk av Siv etter sommerferien.
Jeg ble bra lettet da jeg kunne trekke opp døra, og spasere inn i et åpent bibliotek.
MEN det var etter nok en bomtur, da jeg så at de ikke åpnet før fire...


















Det ble bare en kjapp tur innom denne gangen.
Jeg lånte "Kabalmysteriet" og "Sofies verden" av Jostein Gaarder. Filosofi for ungdom, men mange sier det er tørt stoff. Blir spennende å se om jeg liker dem!
Jeg lånte også "Den siste magiker" av Sigbjørn Mostue. Det er egentlig ei barnebok, men jeg digget Alvetegnet-triologien, så jeg må se hvordan denne nye serien er før jeg blir for gammel!

Jeg fikk øvd litt på spansk på mammas kontor både før og etter bibliotekbesøket.
Det er lurt å komme forberedt til en spanskprøve vøtt!
Tilbake til biblioteket; på biblioteket vårt har de en egen 'ungdomskrok' med en hærlig skinnsofa, som er omringet av ungdomsbøker. Bibliotekaren fortalte meg en gang at denne kroken var laget for folk å møte og date.
Biblioteker er kanskje ikke ungdommens førstevalg når det kommer til dating...

Hva synes du om biblioteker?

Siv

xxx

5 kommentarer:

  1. jeg liker bibloteket, der en av de stedene jeg liker, hahaha x)

    SvarSlett
  2. Biblioteker er så koselig! Får alltid en god følelse når jeg er der..
    Liker litt sånne store, litt gamle biblioteker best. Spesielt på høsten! Vet ikke helt hvorfor, hehe.

    xxx

    SvarSlett
  3. bruker du og fære på biblotek ?

    går du på bok bussen på skolen da ?

    SvarSlett
  4. Bibliotek er alltid kos! men liker best å kjøpe egne bøker da :)

    SvarSlett
  5. Bra det var åpent:D
    jeg liker å være på biblioteket,
    men er ikke så stor fan av lesing xD

    SvarSlett