24.08.2010

En kjedelig person

Stamceller er ikke interessant å skrive om. Ikke i dag i alle fall.
I dag er jeg en kjedelig person.
Nå hører jeg på Ticket out of Loserville av Son of Dork, som jeg har fått på hjernen. Selv om jeg ikke kan den enda...



















På twitter, DER er jeg sosial skal jeg si dere!


Kanskje jeg begynne å være mer sosial.
I hvert fall når vi ikke har lekser og prøver.
Det var det noen som sa i dag, og sant er det nok.
Etter skoletid i fjord, var jeg sammen med noen bare 10 ganger. DET er asosialt, det!

Men så starter korpset igjen på onsdager, og jeg må fortsette på trekkspill.
Da er det bare to dager igjen av uka, for fredager bruker alle andre på klubbing.
Jeg er da sosial nok på skolen, så jeg vet ikke hvor mye folk orker av meg på fritida.
Det er nok best for alle om jeg holder meg hjemme med gitaren og datamaskinen min ;)

Er du sosial much?

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. Det der kunne nesten hørt ut som meg det gitt.. x'D

    Neida, vi er ikke asosiale Siv. Vi er bare.. mindre menneske-avhengig! :P

    SV: Hahaha! Så bra å høre at jeg ikke er alene da! :'D

    xx

    SvarSlett
  2. jeg er ikke sosial tror jeg, kanskje mest på nettet, men på virkeligheten.. nei da haha :P

    SvarSlett
  3. Jeg er veldig sosial i helgene, og prøver å være sosial i ukedagene også, men da har jeg som regel veldig mye å gjøre, eller så er jeg så sliten at jeg holder på å kollapse, så det er ikke alltid så lett! :P

    SvarSlett
  4. Joda, er en del sosial av meg :)
    spiller fotball 2-3 ganger i uken og er med venner etter trening og lekser. Men er sjeldent jeg bruker å være på ungdomssklubbene her og sånt..

    SvarSlett