23.08.2010

Back to norm

Skolen har startet, og det er ingen vei tilbake.
Dette er siste året på ungdomsskole, og ingen flere somrer i vente før jeg starter på VGS.
Men selv for oss 'avgangselever' var der mange nye ting å forholde seg til!





















Det er litt merkelig å være de eldste på skolen.
Der er ingen eldre å diskutere med.
Ikke det at klassen vår har blitt så mye mer voksen i ferien...
Skolen har også laget ny regel; vi må ut-ut i hvert eneste friminutt.
Andre nye ting er bussingen. En ekstra buss fra en plass, og en mindre buss fra en annen plass.

Jeg er ikke negativ, jeg!
Bare litt misfornøyd.
Jeg er den som liker å gjøre ferdig leksene på skolen, og friminuttene pleier å bli flittig brukt fra min side. R.I.P. ferdiggjorte hjemmelekser.
Og 'bussgjengen' er ikke lengre samlet. Noen tiendeklassinger er på en buss, og noen på en annen.
Elevrådsrepresentant ble jeg også. Igjen. Hurra! Så krysser jeg fingrene på at ingen bærer nag til meg for at de ikke får sjansen...

Hvordan har dagen din vært?

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. æ synes det va litt rart nu å gå fra å være eldst, til å være yngst på skolen, men æ har en fin dag nu på skolen :))

    SvarSlett
  2. bra faktisk :) litt rart å tenke at jeg går på ungdomsskolen nå, men det har vært en fin første u-skole dag :)

    SvarSlett
  3. Lykke til i 10. klasse! :)

    Jeg har gått fra å være eldst til å være yngst, ganske rart egentlig. :P Men ellers har det gått ganske greit. :)

    SvarSlett
  4. Enig med Caroline!
    Masse mennesker... masse mennesker.. Litt ukjent i tillegg, haha. Gikk som en bortgått sau.
    Men det går seg vel til :D

    xxx

    SvarSlett