17.07.2010

Google analytics

Det er interessant å se hvor leserne mine kommer fra, og hvordan dere finner veien hit.
Derfor tok jeg Flinkepikers tips, og laget meg Google Analytics!














Jeg har funnet ut litt av hvert.
Blant annet at folk har søkt på kroniske ting for å komme seg inn til motionocean.
"Alle kjenner apen og apen kjenner ingen"
"Frekkiser"
"Flaut å bade med andre"
og 20 stykker har faktisk søkt på "motionocean take a bow", impressive!

Halvparten av besøkene mine kommer hit gjennom nettby.
96 stykker kommer hit uten noen link eller henvisningsnettsteder.
Noen kommer fra google, bloglovin' eller andre sine blogger.

Men det mest interessante for min del, er hvor alle leserne er i verdenen.
Og her kommer en litt wicked fact.
De fleste leserne mine kommer jo fra Norge, og hele 180 besøkende er fra Harstad.
Jeg kjenner ikke ei levende sjel i Harstad...
Det er flere lesere enn hjemplassen min har, der ikke så mange leser motionocean.
På andreplass er Andenes med 101 lesere, men der kjenner jeg da et par personer. Men ikke på langt nær så mange...
Nedover på lista finner jeg Oslo med 35, Trondheim med 29, Bergen med 18, Sortland, Kristiansand, Tromsø, Stavanger og Alsvåg.
Men på alle disse plassene har jeg enten venner, McFly-fans eller andre bloggere.

Hva slags weirdness kan ha spredd bloggen min i Harstad? Takk uansett!
Du er ikke tilfeldigvis fra noen av de nevnte byene?

Siv
xxx

4 kommentarer:

  1. Oi, det er kult da! Og siden du spør, jeg er fra Oslo som du nevnte, haha. :-)

    SvarSlett
  2. Så kult :D

    Ikke direkte fra Trondheim.. Ca to timer unna, heeelt på kysten :)
    Så jeg går vel kanskje under Trondheim? :P

    xx

    SvarSlett
  3. haha, så tøft! Det må jo nesten bare æ å prøve :D hehehe

    Jepp, e fra Andeneeeees :D

    SvarSlett
  4. hm, æ trur nån IP-adressa her på øya kanskje kan være registrert i Harstad - hvis det går ant?

    for æ har prøvd det her nu ei stund (rundt en dag), og æ har 55 fra Harstad, og 8 fra Andenes ;o haha! og æ kjenne bare et par folk i Harstad ;p

    så kanskje nån av dem faktisk kan være fra øya? og resten da e fra harstad.. ?
    æ veit ikke.. men det hørtes så usannsynlig ut at æ hadde så mange fra Harstad, å så få fra Andenes liksom xp

    SvarSlett