11.05.2010

Stormbreaker - filmanmeldelse

Etter å ha hatt om denne actionfilmen i engelsktimene, fikk vi endelig sett den på skolen!
Opplevelsen ble ikke verre av å ha Alex Pettyfer i hovedrollen.
































Alex Rider er en 14 år gammel gutt, som bor hos sin onkel, Ian Rider. Han har aldri kjent foreldrene sine,
og får aldri høre noe om turene som Ian har i forbindelse med jobben.
Hva jobber egentlig onkelen som?
Det får Alex vite etter at onkelen dør undet et oppdrag for MI6; en spiongruppe!

Alex kan karate, 4 forskjellige språk, rafting og fjellklatring.

Tar han jobben som spion?



Dette er en av de aller beste actionfilmen jeg har sett!
Og jeg som ikke en gang er så interessert i action filmer til vanlig...
Sammen med Alex, spiller også kjente skuespillere som Alicia Silverstone (spilte bla. Cher i Clueless),
Robbie Coltrane (spilte bla. Gygrid Harry Potter-filmene) og Missi Pyle (spilte bla. Peggy i Just My Luck).

Jeg anbefaler denne filmen til alle som ikke har sett den.
Etter at jeg hadde sett den, fikk jeg definitivt lyst til å lære meg karate...


Har du sett Stormbreaker?
/ Hva synes du om den?


Siv
xxx

5 kommentarer:

  1. Har hørt om den før, men e ikke sikker på om æ har sett den eller ikke :-)

    og haha, æ å han Alex Pettyfer har bursdag på samme dag :p

    // hehe, okei :) høh? har æ bloglovin' ? xp

    SvarSlett
  2. Jeg har bare sett litt av den, og det jeg så likte jeg ikke spesielt godt ;p

    SvarSlett
  3. KJEKKKKKK!!!

    SvarSlett
  4. Jeg tror jeg har hørt om den, og kanskje har jeg sett den. Det virker kjent iallefall..

    SvarSlett