04.05.2010

Slapp Siv

Etter konfirmasjonen er jeg helt utslitt, rett og slett.
Var en flott dag, som jeg allerede har skrevet, men jeg ble sliten.


























Dette er vel ikke helt betegnelsen for hvordan jeg blir når jeg er trøtt.
Jeg blir OVER-hyper, også plutselig stille!
Også tilbake igjen til hyper...




Jeg har ikke fått så mye søvn de siste to nettene, jeg har måttet vært på skole,
og etter skolen har tatt buss rett til trafikalt grunnkurs, som har vart fra 3 til 4 timer.
Selve kurset har ikke vært særlig utmattende,
men å ikke komme hjem før halv ni; trenger jeg si mer?
I tillegg til dette, har vi lekser.
Jeg pleier ikke ha problemer med å få gjort leksene, men det er tungt å måtte arbeide med sånt når du kommer hjem og har mest lyst til å hoppe RETT i seng!



Sånn, da var frustrasjonen ute, og jeg kan gru-glede meg til imorgen.
Klassen skal ta Hurtigruta til 'byen', der vi skal spise og "shoppe" før vi tar buss hjem igjen, ergo
blir det 1 1/2 time buss for meg.
Yes, men det er alltid koselig med utflukter med klassen!!!


Hvordan blir du når du er trøtt?

Siv
xxx

6 kommentarer:

  1. Kjedelig å være så sliten, men flott at du hadde en fin konfirmasjon da :D

    Og utflukter er GØY :D

    SvarSlett
  2. Sv: Tusen takk!!

    Oi, høres ut som du har hatt det både gøy og slitsomt. Kjenner meg absolutt igjen, da! Når jeg har mye som skjer, går jeg som oftest på adrenalin, og alt kjennes greit ut, men så plutselig faller liksom alt sammen. "Poff" så orker man INGENTING. Heeej, senga :)

    SvarSlett
  3. Ikke noe morsomt å være sliten og trøtt, men det er lov å være det etter konfirmasjon !

    SvarSlett
  4. Ah, traffialt grunnkurs e sååå kjedelig ! xD

    Når æ e trøtt så veit æ ikke helt ka æ gjør, haha, men æ e lite til selskap i alle fall xp

    SvarSlett
  5. Åh, kjenner til frustrasjonen når det gjelder lekser. Føler cirka det samme nå som jeg må lese til eksamen. Skulle egentlig ha muntlig idag, men avlyste den da jeg ikke hadde lest. Huff :/

    Når jeg er trøtt blir jeg først stille, så får jeg SYKT dårlig humor, og så blir jeg trøtt igjen :P

    SvarSlett