24.05.2010

Monster-In-Law - filmanmeldelse

Den gikk på Tv2 Zebra i går kveld,
og siden jeg har sett begynnelsen før, kunne jeg liksågodt se hele filmen!





































Charlie (Jennifer Lopez) finner kjærligheten i Kevin (Michael Vartan).
De er hodestups forelsket, og bestemmer seg for både flytte sammen, og forlove seg.
MEN, Kevins mor (Jane Fonda) er ikke av den enkle sorten.
Hun vil gjøre HVA som helst for å splitte de to, og prøver alle slags måter hun kan komme på.

Jeg synes dette er en morsom kjærlighetskomedie.
Ingen dør, så mye kan jeg si!
Du kan se den med venner eller familien, passer vel for de fleste.

Har du sett Svigermonster?
Hva synes du om den?

Siv
xxx

5 kommentarer:

  1. jeg så den også igår :D!

    SvarSlett
  2. Jeg så den også i går :p morsom film! :D

    SvarSlett
  3. Haha, den er gøy ;D
    sv: Leser en serie som heter Private av Kate Brian, er på bok nr 4 straks :) Har lest den før, men venter på den siste boka :p

    SvarSlett
  4. Jeg digger Lopez i den filmen der! En av få komedier jeg faktisk liker.

    SvarSlett
  5. Jeg har ikke sett den men så det sto i avisen at den skulle være på tv. Kanskje jeg ser den en dag jeg kjeder meg haha :P

    SvarSlett