04.03.2010

Formspring - spør om hva som helst!

Mange bloggere har spørsmålsrunde.
Jeg har bevisst styr unna dem, mest fordi jeg synes en kan spørre når som helst!
På twitter er formspring veldig utbredt; mange som har det.

















Formspring går ut på å stille spørsmål og besvare dem.
Du kan spørre på norsk, eller engelsk!
Spør om det DU lurer på, uansett om du synes det høres dumt ut.
Om du har noen tullete spørsmål, så kom med dem òg, for de er morsom å besvare!

Du kan lage egen konto, og spørre så jeg vet hvem som spør, eller spørre anonymt.

www.formspring.me/motionocean

eller still spørsmål i den hvite ruten rett under:
(som også er til høyre i side-baren til alle tider)



Har du formspring? [legg igjen url, så sender jeg deg noen morsomme spørsmål!]
Hva synes du om spørsmålsrunder?

Siv
xxx

Follow Motionocean

4 kommentarer:

  1. e egentlig ikke nåkka spess æ lura på, men hadde æ lurt, så hadde æ komment til å sport på bloggen, eller nettby, uansett om du har spørsmålsrunde eller ikke :)

    - nei, har ikke formspring.
    - Joda, helt okei egentlig :-p

    SvarSlett
  2. SV: Haha. Jeg vet ;) eller pappa sier det samme, bare at han bruker eks toget fra oslo til bergen :P

    SvarSlett
  3. - Nei (x
    - Synes det er litt gøøøy :D

    SvarSlett
  4. http://www.formspring.me/renate94

    SvarSlett