25.12.2009

gårdagens julelige stemning :)

"Til Siv. Æ håpa du får ei fin jul.
Du e nu ei snill pia [...] og æ håpa nu at du fortsætt å være like snill som du bruke å være!"

En sånn liten lapp varmer veldig mye rundt et 14 år gammelt hjerte...


















Slik ser gårdagens gullskosko
ut.



















Juleballkjolen ble brukt på ny!















Siste rest av gavene som skulle åpnes
.
















Jeg "stilte opp" mange av gavene mine for at flest mulig skulle være med på et bilde!

4 par ullester hjemmestrikket
4 Pieces truser
spansk ordbok
nynorsk ordbok
synonymordbok noe jeg har ønsket meg siden 6. klasse!
2 par votter
2 luer, 1 strikket av lillesøster!
godis
dusjsåper
bukser og tights
øredobber & smykke
hårbøyle & fliseklemmer

med mye mer!

Tusen takk for alle de fine gavene! Jeg er veldig takknemlig for absolutt alle sammen, og så glad for omtanken :)

Siv
xxx

2 kommentarer:

  1. Det var fine ting du fikk : - )
    - Kjolen var perfekt ;*

    SvarSlett
  2. oOo masse fine gaver! Håper du hadde en kjempefin julaften :D

    SvarSlett