06.11.2009

Swingkurs i helga!

... og jeg gleder meg!
Det er bra noen starter opp slike ting på denne lille øya.
Meeeeen, idag blir det ikke noe av :(
Skal i bursdag, men det er verdt det siden:
1. Det er en av mine bedre venninner!
2. Vi får hjemmelaget TACOPIZZA :D og brownies.
3. Vi skal se en bra film (y)














Denne likner litt på den som vi får idag.


Jeg hadde matteprøve idag, der vi skulle gjøre ENTEN A, B, eller C.
"Dere må ikke falle for fristelsen å gjøre alle oppgavene. Dere har ikke tid til det."

Tror dere ikke jeg gjorte 1A, 1B, 1C og 2A, 2B, og 2C ? >.<
Jeg holdt seriøst på å gi opp, og levere før jeg hadde prøvd. Også i matte, som jeg er så glad i <3
også ble jeg OVERSTRESSA, og måtte gjøre 5B istede for 5C ....

Hva skal dere bruka helga til?
Siv
xx
Tror ikke det gikk særlig bra!

1 kommentar:

  1. Tacopizza så ordentlig godt ut!! :D Håper du koser deg i bursdagsfeiring.

    Må sjekke ut det nye bildet med en gang!

    Ha en flott kveld ^^,

    - Karina.

    SvarSlett